Camino Primitivo - Az Ősi Út

Camino Primitivo - Az Ősi Út

T-2 nap

2019. július 12. - Tóth Hajnalka!

Köszönöm, hogy aggódtok, köszönöm, hogy óvni akartok!

Külön hálával gondolok arra, aki már most azt mondta: "Büszke vagyok Rád!", mert az elmúlt harminchat évben nem hallottam túl gyakran...

Lesz még poszt, de most csak arra kérlek Titeket, hallgassátok meg ezt a dalt, nagyon-nagyon figyelve a szövegre. Megértitek, hogy én vagyok az a lány, aki miatt nem kell aggódni. 

"Minden meg van, amire szükséged lesz???"

Hát persze. Minden meg van: én és az Út. A többi nem fontos.

Szeretettel...

https://www.youtube.com/watch?v=S2WZ99GppzA

 

A bejegyzés trackback címe:

https://caminoprimitivo.blog.hu/api/trackback/id/tr5814940430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása