Camino Primitivo - Az Ősi Út

Camino Primitivo - Az Ősi Út

7. nap Salime - Fonsagrada

2019. július 22. - Tóth Hajnalka!

Jó reggelt!
Ma hétkor sikerült elindulnom, Matyi és Kennyi még aludtak. Megint felhőben vezetett az Út, ami mondjuk kevésbé szép, mert szürke, borús hatást kelt, viszont vicces, hogy a pilláimon, a hajamon is kicsapódik a pára - én is felhő vagyok �
Ma volt az első nap, hogy időnként sikerült üres fejjel bandukolnom..az egóm még jelen van, de a gondolataim időnként szerte foszlottak.
Sajnos a telefonom dél körül lemerült, onnantól nincsenek képeim, de azért ma is csodálatos volt az Út!

img_20190721_090955.jpg

img_20190721_070635.jpg

img_20190721_083043.jpg


Mint egy kis golyó, úgy értem be Fonsagradaba hat és fél óra alatt, pedig féltem, hogy nehéz lesz...az elején és a végén volt szivatós, ott durva szintkülönbség és emelkedő van, de már szeretem őket.
Kettő óra előtt értem a városba, ott akkor bejelentkeztem az állami albergue-be (6 euro es nagyon pöpec!). Aztán nekiindultam keresgélni a motyómat,mert nem ide hozta a taxi, hanem egy bárba.
A mosott ruhaimat Matyiék hozták, csakhogy ők még mindig nem értek ide, úgyhogy abba bújtam,amim volt.
Csak már nagyon éhes voltam, nem bírtam megvárni őket. Csatlakoztam az apukához, aki a fiával van és az egyik kedvencemhez, mert ők is éttermet kerestek. Így ültünk be a Marinaia sea bárba, ahol már a többiek partiztak. Apáék odaultek a többiekhez, én nem akartam,mert nem tartozom én hozzájuk, ezért megkérdeztem a mindig magányosan vacsorazo srácot,hogy odaülhetek-e hozzá. Alex is nagyon kedves, és rettentően hasonlít Tibor kollégámra a suliból, csak 40 évvel fiatalabb. De ugyanaz a szomorú kiskutya tekintet, ugyanaz a kivülállás, miközben ha beszelgetsz vele, hamar kiderül, milyen értékes fickó.
Alex ráadásul görög, és aki ismeri Tibort, tudhatja,hogy a szívében ő is az. Nagyon jó élmény volt Alexxel dumálni, míg ki nem derült, hogy angoltanár :) :)
De igazából tényleg nagyon jól tudtunk beszélgetni, az ég világon mindenről!
Én bort kértem a vacsorához, ő vizet iszogatott, de engedte, hogy megkinaljam, úgyhogy sikerült leitatnom szegényt.
Mikor visszatotyogtunk az albergue-be, a recepciós néni mondta,hogy megjöttek Matyiék (korábban már kérdeztem, hátha csak elkerultuk egymást ebben a tágas albergue-ben).
Kiderült, hogy fél 12-kor indultak!!!! Még beültek reggelizni valahová, szóval nem rég érkeztek... :)
Hát, a mai nap lényegében ennyi...
Veszteség lista egy hét alatt: az egyik trikom, fél pár zoknim, a pici tusfürdőm és a töltöm feje, amit konnektorba lehet dugni... De ebben a nagy családban bárki bármit szívesen kölcsön ad, fel se merül, hogy valaki lenyul valamit. Itthagyhatsz bármit a szobában, mind ismerősök vagyunk, és ez nagyon jó érzés.

img_20190721_163128.jpgimg_20190721_161106.jpg

img_20190721_164303.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://caminoprimitivo.blog.hu/api/trackback/id/tr1814975234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása