Camino Primitivo - Az Ősi Út

Camino Primitivo - Az Ősi Út

3. nap: Salas - Tineo

2019. július 18. - Tóth Hajnalka!

Ma a korai indulás elmaradt, mert az albergue összes lakója úgy aludt, mintha fejbe vágták volna. A luxus szálláson a reggeli elég nevetséges volt, de sebaj. Ettem, amennyit bírtam és hogy a többieknek is maradjon.

img_20190716_161622.jpg

Aztán fél kilenckor indulás: ki az esőbe! Szép őszi reggelre ébredtünk, de jó lesz így bandukolni! Legalább kipróbálom az esőkabátot is. 

Hát, combos nap volt, valószínűleg zsák nélkül is az lett volna.

Viszont ma láttam a legszebbnek: sűrű erdő, meredek hegyoldal, köd, szitáló eső... tényleg már vártam, hogy előbukkannak a hegyi gorillák. Csodálatos volt!

img_20190717_091917.jpg

  1. img_20190717_090004.jpg

Mai zarandoktársaim ugyanazok,akkikkel első nap találkoztam: Fernandóék, az apuka a kisfiúval, meg a többiek, de a mai táv vége felé már vicces volt, hogy sokadszorra futunk össze, ezért a végén dumáltunk kicsit: Anatioly Zhivagoval Oroszországból. Örültem, hogy végre valakivel lehet dumálni. Aztán ő elorement, mert gyorsabban haladt, de az alberguében ismét találkoztunk. Vicces volt:) Alakulnak ezek a kapcsolatteremtés dolgok, már érzem,hogy szűrődik át némi fény a pajzsom résein..de egyelőre még az vagyok,aki voltam: magányos farkas, aki egyedül gyalogol.

img_20190717_131822.jpg

img_20190717_104850.jpg

Két dologról még nem szóltam: az egyik, hogy az erdők, amelyekben haladok, sokszor elegyes erdők: eukaliptusz illatban sétálok! Olyan jó lenne,ha látnátok, éreznétek.

Tineo a városka neve, ahová ma érkeztem. Nagyon kedves hely, csinos, rusztikus házakkal. Ma is puccos szallásom lesz: egy igazi palotában alszom! Tényleg. 12 euro és még szauna is van. Sajnos erről csak holnap reggel értesülök, így a szauna ma kimarad.

img_20190717_145517.jpgimg_20190717_144656.jpgimg_20190717_184303.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://caminoprimitivo.blog.hu/api/trackback/id/tr6614968434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása