Camino Primitivo - Az Ősi Út

Camino Primitivo - Az Ősi Út

15. és 16. nap - Santiago - Muxia

2019. július 30. - Tóth Hajnalka!

15.

Reggel nehezen bírtam felkelni, de nyolckor már az autóbusz állomáson keringtem többedmagammal, mint holyagos a levegőben (mi az, hogy holyagos?? GOLYAFOS!Átírja a telefon), hogy eszrevegyem azt a buszt,ami Muxiába indul. Infó,kiírás nuku. Előre váltott jegyem sincs,mert nem lehetett venni. Minden jegyet csak az induló városban vehetsz meg, ezt a Santiago-Muxiát csak a buszon! De nincs semmiféle utastájékoztató, vagy valami. Az irányító ember se tudja.. Vagy megtalalom a buszt időben, tudok rá jegyet venni és még fel is férek - ez esetben eljutok délelőtt az oceánhoz, vagy ha bármi gubanc adódik, csovizgetek meg egy fél napot itt Santiagoban.

img_20190729_085159.jpg
Muxia!!!!
Úristen,de jó döntés volt eljönni ide!
Magyar albergue, óceán, béke és nyugalom...alig vannak emberek...
Előbb felmentem a dombra, hogy onnan nézzek szerteszét, hallgassam a fák lehulló levelének lágy neszét...ja, azt nem, fák nincsenek, csak sziklák és az óceán irtó nagy hullámai... A fotó nem adja vissza, de a videó sem. Azért varázslatos és félelmetes.

img_20190729_120101.jpg
Boldog vagyok,hogy így döntöttem! Hülyeség lett volna Santiagoban bénázni. Rózsa egy istennő, az albergue olyan csúcs, hogy az ember egyáltalán nem akar továbbállni! :)

Itt van óceán part, sziklák, óceán mellé épült templom... Előbb délelőtti fényekben...
Holnap najd naplementében.

img_20190729_110636.jpg

img_20190729_111701.jpg

img_20190729_111928.jpg

img_20190729_111947.jpg

img_20190729_112816.jpg

img_20190729_113252.jpg

img_20190729_192337.jpg

img_20190729_192450.jpgA kagyló és szivárvány :)


Elmentem bevásárolni, és ügyes voltam,mert a büdzséből napi 13 eurót szántam kajára ezen a héten, most 11-et fizettem, de benne van a mai ebéd,vacsora, holnap reggeli, ebéd... Csak a holnap esti vacsora lesz még pénz, mert jönnek Matyiék. A francia Jo-t is csabitgatom, hogy jöjjön át Fisterrából. És Alfredo is itt van valahol. Tök jó lenne egy bucsubulit csapni. Én eddig úgyis kihúztam magam minden ilyesmiből.

Délután elaludtam a szép szobában a csinos ágyamon. Hú, jól esett, alig bírtam magamhoz térni.

img_20190729_131624.jpg

Alfredo írt, hogy fussunk össze ma. Vicces volt, alig tudtam haladni a bloggal, mert egyszerre irogattunk Alex-szel angolul, Alfrefoval spanyolul, és Jóval, a franciával franciául! Egyszerre! Füstölt a fordító :D angolul könnyű volt, a francia jól esett a kis szívemnek, nosztalgiáztam, a spanyol viszont csak a forditoval ment sajnos.

Kíváncsi leszek, holnap lesz-e búcsú buli. Vagy hogy ma összefutunk-e. Örülök neki,mert rossz érzés volt szombaton, hogy csak a kedvenc Alfrefomtól nem tudtam elköszönni.

20:00

Az esti programom az lett, hogy a spanyol barátaim elhivtak kirándulni! Vannak itt szép vizesesek, és elmentünk az egyikhez! Gyönyörű volt! Európa egyetlen vizesese, ami nem edesvizbe, hanem óceánba ömlik!

Gigantikus gránit tömbök vették körül, egy gránit hegység.. csodás élmény volt!

Az egész nap csodaszép volt, Köszönöm!

img_20190729_203614.jpg

img_20190729_203509.jpgLett Alfredós képem is :)

Holnap piacnap lesz Muxiaban! Az biztosan izgalmas lesz! Utána a parton napozva várom Matyiékat, hogy újra együtt legyen a csapat..

16.

Mély, pihentető alvás után elindultam sétálni Muxiában. Délelőtt kagylokat gyűjtögettem ( borzasztó vagyok! Mint valami gyerek. Vagy szarka. Vagy gyerekszarka... Nem lehet abbahagyni a gyűjtögetést, mert minden lépés után kincseket találok...)

img_20190730_103535.jpg

Tegnap este is eltévedtem a vizeséses program után, ma is, de legalább jól megismertem a varoskát és mire jönnek Matyiék, remek idegenvezető leszek :)

Hát, rettentően szégyellem a pofám, de ma ez volt a délelőtti program:

img_20190730_113343_1.jpg

Délután visszabandukoltam az albergue-be, mielőtt szénné égnék, és töltöttem a telefonomat, blogoltam. Blogolok. 

Matyiék 15 km múlva itt vannak, este elviszem őket a sziklás templomba misére, utána naplementében fotózzuk a templomot az óceán partján. És várhatóan iszunk. Csalodnék abban a jótét lélekben, ha nem :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://caminoprimitivo.blog.hu/api/trackback/id/tr614985552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása